FAQ – Duursport spaarprogramma
Alle veel gestelde vragen hebben wij speciaal voor jullie op een rijtje gezet. Mocht jouw vraag er niet tussen zitten, geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice. De klantenservice staat op werkdagen tussen 9:00 – 17:00 uur klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Hoe werkt het sparen van punten?
Bij elke bestelling die je plaatst, spaart je automatisch punten. Het aantal punten dat je ontvangt, wordt gebaseerd op de waarde van de bestelling. Jouw actuele puntensaldo kun je bekijken door in te loggen op je eigen account.
Hoe wissel ik mijn punten in?
Je kunt jouw gespaarde punten inwisselen voor producten uit ons spaarprogramma. Deze producten zijn beschikbaar in verschillende categorieën, afhankelijk van het aantal punten dat je hebt. Voeg het gewenste product toe aan de winkelwagen en reken af tijdens de eerstvolgende bestelling.
Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?
Jouw huidige puntensaldo is te vinden in je persoonlijke account. Log in op onze website en ga naar de pagina van ons spaarprogramma om jouw saldo en beschikbare producten te bekijken.
Hoelang blijven mijn punten geldig?
Punten hebben een onbeperkte geldigheidsduur. Het kan zo zijn dat de waarde van bepaalde producten veranderd vanwege schaarste van grondstoffen of dergelijken waardoor punten ten opzichte van producten soms een andere waarde vertegenwoordigen. Hier zullen wij ten alle tijden rekening mee proberen te houden.
Kan ik mijn punten gebruiken zonder een nieuwe bestelling te plaatsen?
Nee, het inwisselen van punten is gekoppeld aan een bestelling. Je kunt een product uit het spaarprogramma toevoegen aan jouw winkelwagen bij jouw eerstvolgende bestelling.
Kan ik mijn punten overdragen aan iemand anders?
Nee, punten zijn strikt persoonlijk en gekoppeld aan jouw account. Ze kunnen niet worden overgedragen aan andere klanten of accounts.
Zijn er extra mogelijkheden om punten te sparen?
Ja! We organiseren regelmatig speciale acties, zoals:
- Dubbele punten op geselecteerde producten.
- Tijdelijke promoties waarbij je meer waarde krijgt voor jouw punten.
- Exclusieve cadeaus of aanbiedingen voor trouwe klanten.
Houd onze website, nieuwsbrief en social media in de gaten voor deze acties.
Wat gebeurt er als ik een bestelling annuleer of retourneer?
Als je een bestelling annuleert of producten retourneert, worden de punten die je voor die bestelling hebt ontvangen, van jouw account afgeschreven.
Zijn er beperkingen op de producten die ik met mijn punten kan krijgen?
Ja, je kunt alleen kiezen uit producten die beschikbaar zijn in ons spaarprogramma. Dit assortiment wordt regelmatig bijgewerkt, dus houdt het in de gaten voor nieuwe toevoegingen.
Kan ik een product kopen met een combinatie van punten en geld?
Nee, producten uit het spaarprogramma kunnen uitsluitend worden verkregen door punten in te wisselen. Je hoeft hier geen extra kosten voor te betalen.
Wat moet ik doen als mijn punten niet zijn bijgeschreven?
Als je merkt dat punten niet correct zijn toegevoegd aan jouw account, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen het graag voor je op. Let wel op, pas wanneer de bestelling helemaal afgerond is, ontvang jij de punten op jouw account!
Kan Duursport het spaarprogramma wijzigen of beëindigen?
Ja, we behouden ons het recht voor om het spaarprogramma en de voorwaarden te wijzigen of te beëindigen. Eventuele wijzigingen zullen we tijdig communiceren via onze website of per e-mail.
Hoe blijf ik op de hoogte van actuele updates en acties?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en volg ons op social media. Zo blijft je altijd op de hoogte van speciale acties, promoties en nieuwe producten in ons spaarprogramma.